Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW 328 e36 -97
1425 besök totalt
coolfredde
Malmö
Här sen Okt 2010

Trådstartare

En röd BMW 328 säljes. Bilen är i fint skick, naturligtvis har den sina skavanker då den trots allt är 14 år gammal, men den har alltid varit tvättad och väl omskött så länge jag har ägt den.

Första ägaren var en familj där frun mestadels körde bilen. De sålde den sedan till en man som hade den för att pendla till stockholm med. I min ägo har den de flesta av milen gått mellan Helsingborg och Malmö. Nyligen bytt fläkt och termostat. Bilen gick igenom besiktning i höstas utan anmärkningar. Sommardäck medföljer på alufälg, går kanske 2 säsonger till. Vinterdäcken är köpa förra vintern och sitter på plåtfälgar.

Naturligtvis aldrig varit krockad eller dylikt!

Svensksåld
Fungerande ac
195xx mil
Finns massa papper samt kvitton
Ifylld servicebok

För vidare frågor kontakta mig antingen via pm eller ring på 0706 07 26 76. Då jag jobbar lite märkliga tider är det säkraste sättet att få tag på mig via pm.

Jag hade tänkt mig något i stil med 34 000 kr, är dock inte omöjlig att förhandla med om affären går snabbt och smidigt.

MVH
Fredrik Wadmark

Malmö
Här sen Okt 2010

Trådstartare
Bump!

Sommardäcken var lite sämre än jag trodde, håller bara den här säsongen!

Vill bli av med den, buda på!

Falkenberg
Här sen Apr 2007

Manuell ? Har du några bilder på inredning så skicka gärna till lindegren33@hotmail.com.

Malmö
Här sen Okt 2010

Trådstartare
Re:

Lindegren skrev:
Manuell ? Har du några bilder på inredning så skicka gärna till lindegren33@hotmail.com.

Har tyvärr inga bilder på inredningen på datorn just nu, kan fixa till imorgon eller övermorgon!

Bilen är manuell!

Klädseln är gråaktigt tyg och i bra skick, inga slitna hål eller dylikt. Enda märkbara slitningen på inredningen är lite på ratten.

Malmö
Här sen Okt 2010

Trådstartare
Upp thumbs up

Buda på!

1425 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande