Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1039 besök totalt |
SÄLJES: BBS Style 5 med Goodyear Eagle F1 - 5x120
Det tar emot att lägga ut en annons på dessa oerhört fina fälgar men jag vill anpassa min bil lite mer för banan och det är saker som tyvärr kostar en del pengar... BBS Style 5, 5x120. ET vet jag inte men de sitter bolt on på min M3 E30, ska kolla upp ET. Däcken är Goodyear Eagle F1. 245/30/17 bak och 215/40/17 fram. Ca 5mm kvar på alla fyra. Fälgbanorna är polerade och fina. Alla centrumkåpor medföljer. En av fälgarna har en gammal kantstötning som jag har slipat ner och polerat om. Skadan syns inte från håll då det inte är några vassa kanter eller fula märken. På nära håll ser man att det är nerslipat. Svårt att förklara men det ser OK ut för att inte vara åtgärdat fullt ut. Det fanns ingen onormal obalans i någon av fälgarna, idag är de ballanserade till 0 såklart med däcken monterade. Här är en bild på den skadade fälgen och de andra. Jag vågar påstå att skadan syns tydligare på bilden än på riktigt, speciellt då skadan är i ovankant på bilden. En mindre skada finns på samma fälg vid "tjugo i" ungefär. http://i866.photobucket.com/albums/a Detaljbilder kan fixas på alla fälgar men de andra är helt utan några som helst skador. ![]() ![]() Priset är 10.000kr + ev frakt, eller högstbjudande. Skicka PM eller ring, 0735-367057. _________________ Mathias Pelkonen |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1039 besök totalt |