Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
727 besök totalt |
Lås och kasta nyckeln
Fick ju nästan med allt i rubriken ![]() 4st fälgar efterfrågas, tänkte slänga r-däck på dem så utseende och sånt är inte så viktigt. Bara de är hela och raka så är jag nöjd. Bilen har ET kring 15-20 på originalgrejerna så nånstans därkring bör fälgarna ligga. Prisklass: billigt. Jag bor i Umeå, kan hämta grejer inom rimligt avstånd. _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
Ett par fälgar
Tjena Jag har ett par 16" fälgar Borbet A med ett et 25 6" eller 7" bred (kommer inte ihåg i skrivande stund) Pris 1400:- kan skicka dem med Bussgods med efterkrav då blir det 575:- extra så här ser dom ut ![]() Mvh Jocke _________________ Joakim Fredholm |
|
OJ! Denhär annonsen har jag totalt glömt bort
![]() Jag fick med en uppsättning rejsiga plåtfälgar till mina r-däck så jag kör på dessa tillsvidare. Tack för svaren men just nu behöver jag inga fälgar. _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
![]() |
KÖPES
![]() |
727 besök totalt |