| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Skoda Pickup Nylackerad! Bilder!
|
1087 besök totalt |
|
Säljer nu min Skoda pickup som jag haft i ca 3 månader pga att jag har flyttat och behöver inte den längre. Den lackades i grå färg för ungefär 7 dagar sedan så den är inte blank än utan behöver en polering vilket jag kommer göra. Finns en del färg över som jag givetvis skickar med bilen
Den har gått ca 18000mil Den är hyffsat seriöst lackad (av mig) så det ser schysst ut
Finns ett par ställen det finns rost på (bra att veta på BP) men är inte alls mycket då jag lagat det mesta på utsidan. Sitter en 1,3l motor i med manuell låda och kopplingen tar fint och lagom högt Sitter 17" fälgar som passar väldigt bra till bilen med okej däck Är också sänkt och ganska stel i fjädringen så det är lite gokart känsla över den. Bromsarna är hyfsat nya och hjullager, spindelleder är bytta. Sitter nytt batteri i. Här kommer lite bilder!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us Bara till att höra av sig till mig Andreas Carlsson vid frågor
Ni når mig på Andyy90@live.se 0727011909 PM här Bilen finns i Halmstad! _________________ Andreas Carlsson |
![]() |
SÄLJES
|
1087 besök totalt |