| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E34 518 Hel eller i delar,nu med bilder!
|
2202 besök totalt |
|
Hej! Har en vinröd 518 som skall säljas av hel eller i delar.E34. gick inte igenom bes på bussningar bakvagn Co-halt(stått länge) och elkontaken till draget. Får dra 1500 på B-kort. Den har rullat ca 23000mil, Kammrem bytt vid 17000 om ja inte minns helt fel. Rost finns i dörrar,skärmar,tröskellådor. Helt komplett bil med många bra delar.Momo träratt, Alu på sommar o vinterhjul. vinterdäcken är inte bäst direkt men 2sommarhjul nästan nya. 15" på allt. Går fint i motor utan läckage. Hela bilen 3000kr. 0735-441834. MVH Johan _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
|
Du kan ju inte vara budlös så ja bjuder 1000 spänn eller ett lakan beroende på vad du föredrar
Har du bråttom att bli av med den? Jag har en 525a som skulle kunna bli lite fräschare invändigt om jag tar mina och dina bästa plastdetaljer. När jag får liv i den då vill säga
_________________ För många bilar för många projekt. För lite pengar för lite tid. (Men fråga mig gärna för råden är gratis) Niklas Lindqvist |
|
Lakan har ja så jag klarar mig
Men pengar går bra! Den e din för en 1000lapp om du hämtar den. Vill inte ha den där för länge, står hos en kompis och tar plats nu. _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
![]() |
SÄLJES
|
2202 besök totalt |