Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1667 besök totalt |
SÄLJES: Fiat 128 berlina 74 Gr 2 projekt. SÅLT.
Har samlat på mig delar för att bygga en 128 gr 2 men jag måste tyvärr sälja den för att jag skall bli klar med min Lancia som skall gå på bana. Jag har demonterat allt från bilen och nu är det bara en tom kaross redo för ombyggnad. Bilen körde jag med innan demontering så den är komplett och allt fungerade. Bilen har haft 3 tidigare ägare och karossen vart i bra skick mycket rostskyddad. Jag har ett Grupp 2 kit som jag köpt från Abarthmuseet i Belgien. 4 st ats 8x13 tum fälgar i fint skick & även 4 st 5x13 tum cromodora fälgar. Det medföljer 1 st 1100cc motor med växellåda i bra skick & även 1 st 1300cc motor med växelåda i bra skick samt 1 st extra 1300cc topp. Har en låda med nya delar som packningsatser, koppling, oljetråg, komplett hjulager set m.m. Har köpt alla instrument ifrån Fiat 128 Rally komplett hastighetsmätare samt dom extra mätarna som sitter på instrument panelen. Den svarta grillen från 128 rally + 1 st ny 128 orginal grill. Helt nya carrello fram lampor + nya lampor carrello till 128 kofångaren med extra ljus. Komplett bakplåt med runda lampor från Fiat 128 Rally blinkers i fint skick. Finns säkert saker jag glömt. Uppskattat pris på dessa delar 45-50 tusen. Jag tänker sälja allt som ett paketpris och jag vill helst inte sälja allt löst. Hoppas någon har tid och lust att bygga denna bilen. Pris för allt 30 000 kr. Bilen finns 2 mil från Helsingborg. Mail : marcost3@hotmail.com Mobil : 070-751 70 39 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh Marco. _________________ Marco Sciacca Tunström. Toyota Supra Mk5 B58 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1667 besök totalt |