Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Gängreparationsatser
1577 besök totalt
kolja
08
Här sen Apr 2005

Trådstartare

(Kommersiell annons godkänd av Magnus)

Jag är svensk distributör av ett tyskt kvalitetsmärke inom gängreparationssatser. Inget Kina-junk utan riktigt välgjorda verktyg.

Sortiment från M2 till M42, fingängat, tum, Whitworth - U name it. Även marina applikationer och för komponenter som går riktigt varmt/taskig miljö/är utsatta för vibrationer etc. Finns i proffskvalitet för yrkesfolk och för oss shade three-mekare i ett prisvärt utförande. För hightech-nördar finns utförande i Inconel och Nimonic som tål upp till 900 grader C. Samma material som i F1 komponenter.

Det som är lite ovanligt är att jag kan sälja ett trevligt kit som passar till de hjulnav som ofta blir slitna när man skruvar på/av olika hjuluppsättningar frekvent inför trackday. Jag har exempelvis kit för M12x1.25 för Pegga/Cittra/Fiat/Alfa/Lancia samt även M12x1.5 till BMW naturligtvis :-)

Jag lagade som glad entusiast enkelt ett bakhjulsnav med en trasig hjulskruvsgänga på 20 minuter. Rostfri gänginsats i 18.8 kvalitet som blir starkare och med högre precision än originalgängan. Supersmidig reparationsmetod.

Prisexempel: M12x1.25 kitet ovan innehåller 20 st rostfria insatser i de 3 vanligaste olika längder, anpassad borr 12.3 mm i HSS kvalitet, gängtapp, 2 st monteringsverktyg. Levereras i anpassad låda och med lättfattlig instruktion (Engelska).

Vid 10 st köpare blir priset 399:- fritt Stockholm. Om det blir fler än tio som beställer i grupp lämnas 10 % i rabatt på det priset. Ev. frakt till självkostnadspris tillkommer.

Ytterligare prisexempel:
10 st extra gänginsatser M12x12 = 100:-. För storpack 100 st extra gänginsatser M12x12 blir priset 450:-
Kit med 15 insatser i 3 längder avsedda för lagning av tändstiftsgänga M14x1.25 499:-
Kit med 15 insatser i 3 längder och special 120 mm långt verktyg avsedda för gängreparation i djupa tändstiftsbrunnar M14x1.25 950:-
Kit med 10 insatser i 2 längder för reparationer av oljepluggsgänga M16x1.5 599:-

OBS, massor av olika applikationer/dimensioner/längder finns - fråga gärna!

Alla priser är angivna med moms. Distansavtalslagen gäller, dvs 14 dagars returrätt vid oanvänd och oskadad vara där köparen står för fraktkostnaderna.

Mvh/ Tony

(Bilder på produktsortiment kommer)

SÄLJES
1577 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande