| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: m10b18 delar
|
463 besök totalt |
|
Har lite delar ifrån BMW e30 318 coupe 1987 att göra mig av med. Alla delar suttit i motor som enligt mätare gått 17tusen ungefär. Bilder på allt går att ordna och det mesta går jag med på skicka bara fråga om det är något. * Motor block ser fint ut i loppen, ser honings spår ännu. Pris: 350:- * Stakar också bra skick 4 st. Pris: 100:- * olje pump. Pris: 150:- * Vev också i bra skick. Pris: 100:- * Start motor funkar som den ska. Pris: 150:- * Ventil kåpa just nu skitig men levereas av tvättad och tillsnyggad. Pris: 200:- * orginal insug. Pris: 150:- * Spjällhus funkar bra. Pris: 50:- * Koppling lamell har några mil kvar ännu ser det ut som. Pris: 200:- * Enkel masse svänghjul. Pris: 300:- * Motor fäste höger och vänster. Pris: 50:- * Komplett topp. Finns vissa skador i ena kanten ser ut som tändstift gått. Men inget i packningsytan tror jag inte. Inga problem för det att köra med den. Pris: 600:- * Kedje kåpa. Pris: 75:- Som sagt bilder på allt går ordna och är priserna helt fel så ge bud. Mvh |
![]() |
SÄLJES
|
463 besök totalt |