| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: SÅLD!
|
572 besök totalt |
|
Nu är det dags att sälja pärlan p.g.a. behov av dragbil. Det är en välvårdad 3-dörrars Renault Megane 2,0 16V med sportpaket i otroligt fint skick både utvändigt och invändigt. Jag är andra brukaren av bilen och har haft den i ca 1 år. Den tidigare brukaren hade bara använt bilen sommartid. Jag har använt den en vinter, men det har knappt satt några spår på bilen. Den ser fortfarande ny ut i hjulhusen och under. Har aldrig krånglat i min ägo. Utrustning: Klimatanläggn. ABS med panikbromsasistans, dimljus, ESP och ASR, farthållare/begränsare, elspeglar, färddator, xenon-ljus med följ med hem funktion, kylt handsfack, regnsensor, progressiv servo, CD-stereo med rattfjärr, elhissar, eluppvärmda stolar och bakruta, sport inredningsdetaljer, avtagbar dragkrok, motor- och kupévärmare m.m.... -Lite drygt 8600 mil. -6-växlad manuell växellåda. -18" ACE Atlas fälgar med sommardäck som gått en sommar. -17" Renault Nervasport fälgar med vinterdäck som gått en vinter. -Regelbundet servad på aukt. verkstad. Ifylld Servicebok. -Kamrem bytt vid 6379 mil. -Besiktigad u.a. 20110921. -Lackbehandlad av BVS 20110916. -Ny framruta. Bör ses och köras! Kan maila fler bilder vid intresse. Pris: 56 000 kr. Ev. byte mot kombi eller SUV med dragkrok. Självklart är även byten mot banåka-bil intressant, gärna clio sport eller BMW. Kom med förslag!
För fler bilder se http://www.blocket.se/ostergotland/R Andreas Nilsson Tel. 0761855660 _________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
![]() |
SÄLJES
|
572 besök totalt |