| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Vattenkylare, bromsok, TURBO, spridare m.m
|
779 besök totalt |
|
Stryrväxel från E46. Komplett med styrleder. Pris: 1000kr eller bud. ------------------------------------------- Vattenkylare E46. Tät och fin. Lika stor som den jag åkte på turbon så dom pallar kyla fint. Skulle haft den till min turbo men blir en Griffinkylare. B: 720 inkl gavlar. H: 480mm. T: 50mm. Pris: 1000kr eller bud.
Vattenkylare från E28. Tät och fin. B: 770 inkl gavlar/fästen. H: 500mm. T: 50mm. Pris: 1000kr eller bud.
Bromsok från 5 serie E61. Aluok som inte väger mkt men är bra stora. Inkl okhållare. Kolvdiam: 58mm Längd bromsok: ca 250mm. Ccmått okhållare: Ca 127mm.
Pris: 1500kr eller bud. -------------------------------- oljesump till supra. Med bulan bak. Helt komplett med sugrör/sil och skvalpplåt. Pris: 2200kr eller bud. Nypris på Toyota, 9540kr.
----------------------------------- Sprängkåpa till Getrag 260. Stora sexan till M30 osv. Pris: 500kr. --------------------------------- Turbo, grenrör och div tryckrör från Toyota Supra J-spec. Normalt glapp men bägge aggen har lite fula märken på impellen. Ska ladda stabilt ändå och inga oljud. Ca 8000mil. Pris: 1500kr. OBS! Skickas ej. -------------------------------------------- org tändspolar till 2jz. Pris: 800kr. --------------------------------------------- org J-spec spridare från 2jz. Kan skicka med railen. Säljes tvättade av mig, dock ej flödade för min maskin kan ej flöda sidomatade spridare. Pris: 1500kr eller bud. ----------------------------------------- org kamaxlar från 2jz. J-spec. Bra skick och har rullat ca 8000mil. Pris: 1500kr eller bud. ---------------------------------------- Mvh Mattias 0763-493494 _________________ Mattias Skoglund Mob, 0763-493494 |
![]() |
SÄLJES
|
779 besök totalt |