Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2087 besök totalt |
Så här kunde det se ut under gulflagg förr om åren
![]() Bara det att ha en ciggtändare i racebilen å dessutom använda den ![]() |
||||||
När jag 2001 körde SLC på Mantorp själv i 3 timmar så tog jag en cigg när det var saftycar, man hade laddat med cigg+ tändare i handsfacket
![]() |
||||||
Tur att han inte tog sig en hutt
![]() ![]() ![]() Jag skulle sätta på stereon och poppa lite bra musik ![]() ![]() (ja, det måste vara en bautastereo som kan överrösta allt ljud i bilen även om man cruisar under gulflagg. Är en extra bra ide om man kör i en klass där man ändå måste vikta upp bilen ![]() _________________ ![]() |
||||||
du var knappast ensam om det.... men värst var Freddy Kottulinsky som vi fick säga till flera gånger att inte röka sin pipa under pågående race UNDER grönflagg ![]() |
||||||
När jag röker, har jag alltid cigg med mej i bilen. Dock röker jag inte under körning.....men man kan ju få stopp på en avlägsen del av banan... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Åke Nyberg i alfaklubben brukar komma med rådet att man alltid ska ha en god cigarr med sig i bilen när man kör på bana, för skulle det skita sig och man köra av så kan man alltid kliva ur tända sin cigarr, njuta och titta på vraket. ![]() ![]() ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||||
![]() ![]() Då vet jag vad jag skall uppgradera den nya banåkabilen med under vintern, helt klart bra att ha en "in case of crash cigarr" _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Jag minns vad vi hade "nödraketer" i båten till ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Åke är så jävla skön snubbe ![]() Har alltid undrat var utrycket close but no cigar kom i från. Nu vet jag ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2087 besök totalt |