Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1688 besök totalt |
SÄLJES: Nissan 200sx S14 Låga Mil
Nu är det dags för mig att sälja min S14. Passa på innan den åker ut på blocket. Bilen har gått ca 10500mil och är aldrig vinterkörd. Besiktad till Januari 2013, dvs du kan köra hela nästa sommar utan att behöva tänka på besiktning. Jag har under min tid som ägare samlat på mig kvitton på över 80 000kr på delar och arbeten, även föregående ägare har lagt massvis med pengar på bilen. Bilen är prefekt för Amatör drifting i Modified klassen eller som grund till en proint bil. Jag har använt den till Amatör drifting, bankörning och "söndags körning". Garret T28BB turbo med stålomspunna slangar extraktorgrenrör 3" Avgassystem Större soppapump (walbro 255l/h) Återcirkulerande dumpventil Greddy FMIC Pipercross öppet luftfilter 19 radig oljekylare Shortshift växellänkage Större oljetråg med kylflänsar och skvalpskydd. Xtreme Clutch 6-puckad sinterkoppling med fjädrat centrum och hårdare tryckplatta Nismo växellåds kudde Kaaz 1,5 way lsd (diff) Funkar för både drifting och till bana Nyrenoverad topp, planslipad, trycktestad, mira frästa ventilsäten, arp bultar, stålpackning osv.. Dock skulle det inte skada att byta Lyftarna. K-sport coilovers Fjäderbenstag fram och bak Autometer oljetrycks mätare Autometer oljetemp Autometer vatten temp Greddy turbotimer Greddy profec laddtrycksstyrning OMP corsa ratt Eftermarknads växelspaksknopp Frontspoiler från Hällsjö Blinkers uppflyttade till positionsljusen Sidokjolar från Z-edition Lackad reflexramp bak Borttagen torkare bak Borttagen vinge Svarta sidoblinkers 18" OZ F1 superleggera har säkert glömt något men tror det är det mest väsentliga. Har även en del smått och gott som ligger som följer med. tex Ett gäng driftfälgar (8st 16"), en originalfront, oanvända camberstag för bakvagnen... Bilen är påställd för provkörning tills snön kommer, sen ställs den av och fixas och donas med i vinter för att säljas betydligt dyrare i vår. Pris: 85 000kr Byten är inte särskilt intressant. Priset diskuteras på plats, inte på telefon eller mejl. tel 073-787 11 23 Andreasfalk_@hotmail.com ![]() Finns en del bilder på min garaget sida, även några gamla filmer. http://www.garaget.org/?car=99920 _________________ Andreas Falk |
Bumpar denna och lägger in blocket annonsen
http://www.blocket.se/stockholm/Niss _________________ Andreas Falk |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1688 besök totalt |