| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: garagerens audi s4,a4 B7 vw Transporter T5
|
844 besök totalt |
|
Har lite prylar i garaget som ligger och skräpar. köpte dem till min audi s4 b7 men jag han sälja bilen innan. orginal S4 fjädrar+orginal fjäderskålar bilen hade gått 7000mil pris 1500:- orginal fotbelysning i Led kommer från nyare audi dem borde passa andra bilar och modeller Dem e helt nya pris 400:- orginal S4 emblem till fram bromsoken sitter på vissa nyare s4 som extra utrustning. pris 400:- Rockford fosgate låda samt slutsteg Basen är en 10 tums det är en liten spricka i mitten på basen inget man märker av, den funkar fint ändå Lådan är anpassad att sitta i en transporter T5 i Dubbel sätet Steget är en RF Punch 200-2 Pris 1500:- i ett paket Led lampor till dimljusen hade dem på min S4 funkade klockrent ser ut som xenon i dimljusen jag tror dem låg på 4000-4300k pris 150:- orginal bakljus VW Transporter pris 200:- orginal motorhuvs inklädnad till VW transportern T5 Man får bort enormt mycket motor ljud Denna sitter orginal i multivanarna pris 200:-
_________________ Tony Leipälä Porsche 992 Turbo S -23 Porsche Taycan GTS -26 Porsche 997 Turbo R -10 Audi R8 turbo -12 Bmw E36 Turbo Ducati X Diavel s @mypetrolthings |
![]() |
SÄLJES
|
844 besök totalt |