Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Nylonbussningar och flowprep av TURBOaggregat
1651 besök totalt
Staberg
Falköping
Här sen Feb 2008

Trådstartare

Behöver du hårdare bussningar?
Kontakta Speedmetal.
Jag svarvar de flesta bussningar med originalet som mall, eller efter kundens eget önskemål. Materialet som används är ett hårt, flexibelt och slitstarkt nylonmaterial. Avsevärt hårdare än tex powerflex och superflex men ändå tillräckligt flexibelt för att ge en skaplig komfort.

Behöver du flödesoptimera ditt turboaggregat?
Kontakta Speedmetal.
Jag flödesoptimerar din turbo för att du ska få bättre respons och dessutom lite extra effekt på toppen.
Speedmetals egna tester har visat på avsevärt bättre respons och att laddtrycket blir stabilare vid höga laddtryck. Detta beror helt enkelt på att turbon kan tillgodogöra sig luften på ett bättre sätt, utan att hacka sönder den vid höga varvtal.
En flödesoptimering kostar 700kr

MVH
Martin
www.speedmetal.se

Har fått ok att lägga in annonsen av Magnus Thomé

falköping
Här sen Okt 2005

Re: Nylonbussningar och flowpreppade TURBOaggregat

Staberg skrev:
Behöver du hårdare bussningar?
Kontakta Speedmetal.
Jag svarvar de flesta bussningar med originalet som mall, eller efter kundens eget önskemål. Materialet som används är ett hårt, flexibelt och slitstarkt nylonmaterial.

Behöver du flödesoptimera ditt turboaggregat?
Kontakta Speedmetal.
Jag flödesoptimerar din turbo för att du ska få bättre respons och dessutom lite extra effekt på toppen.
Speedmetals egna tester har visat på avsevärt bättre respons och att laddtrycket blir stabilare vid höga laddtryck. Detta beror helt enkelt på att turbon kan tillgodogöra sig luften på ett bättre sätt, utan att hacka sönder den vid höga varvtal.
En flödesoptimering kostar 700kr

MVH
Martin
www.speedmetal.se

Har fått ok att lägga in annonsen av Magnus Thomé

speedmetal flowpreppa turbon på min s2 och fick en märkbart bättre respons och ett stabilare ladd vid hårdare körning utan att laddet dala!!klart värt pängarena.

1651 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande