Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1810 besök totalt |
|
||||
Trevlig film! Verkligen kul med lite depåtjöt också så man får se vilka som kör.
och nej, det blev inte för mycket text ![]() Undrar vad som hände på varvet där Stålheim tappade 100 meter på ett varv ,mot den gule. Han tog ju iof in det igen ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Trevligt liten film
![]() Den där supran har jag för mig att jag sett lite byggbilder på. Riktigt fin skapelse ![]() |
||||
http://www.youtube.com/user/M3Flesh# Ca 8,20 och framåt in i filmen så har du faighten och orsaken till att jag blev efter. Skön film ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Den var kanon! Attans svårt att hitta nåt sätt att komma om. Och sen kör du (i princip) om på yttern i startkurvan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hursomhelst, lite korta klipp från din film inklippta (på rätt ställe) i den första filmen = niiiiiice film ![]() _________________ ![]() |
||||
Vi var aldrig ihop, men jag blev tvungen att tvungen att släppa av gasen lite hastigt på låg växel då Bo (enligt mitt tycke) svängde in lite väl tidigt, men men det är racing och det var ett roligt race ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Kul att ni gillade filmen trots att man är amatör med en gammal DV-kamera i handen. Inspirerar helt klart till att klippa till några filmer till inom kort.
![]() Notera att snacket jag har i rejset är med en polare som sitter brevid och avsikten är inte att vara kommentator även om jag upptäckte att det blev så i efterhand. ![]() Kommer man bara över orginalfilmerna från inboardkamerorna så hade filmerna som sagt blivit mkt fräckare. ![]() |
||||
En FTP server eller likn med mycket minne skulle ju lösa det problemet, där skulle iaf jag kunna ladda upp en del filmer ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Ingen dålig idé, ska kolla på det! ![]() |
||||
om det är uppladdat till tuben i HD så kan du ladda ner det i tubens originalformat med ex detta program: http://youtubedownloader.com/ (efter att du frågat om det är okej att använda materialet förstås men det lär ju inte vara något problem att få ok :-) )
Men sen beror det ju på ditt redigeringsprogram förstås om det måste konverteras för att tas in där. Har dålig koll på redigeringsprogram. ![]() _________________ ![]() |
||||
Problemet med att ladda upp det i HD är att det tar evigheter att få upp det på tuben > ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1810 besök totalt |