| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: e30 kombi 320/325
|
550 besök totalt |
|
tjabba ska sälja min bil nu det positiva skattad och bes till vintern någon gång 9a i slutsifra 320 kaross med 325 motor = billig försäkring fin inredning förarstolen är inte sliten tex 2 fina dubbade vinterdäck 2 mindre fina nya bromsar runt om ny koppling sportratt det negativa en drivaxel är av dåliga bussningar i bakvargen krockskadad höger bak tanken läcker följer med en tät (och en bensinpump?) höger baklyse trasigt pris bud finns i västerås tjabba ska sälja min vinterbil nu det positiva skattad och bes till vintern någon gång 9a i slutsifra 320 kaross med 325 motor = billig försäkring fin inredning förarstolen är inte sliten tex 2 fina dubbade vinterdäck 2 mindre fina nya bromsar runt om ny koppling sportratt nytt avgassystem nytt batteri det negativa en drivaxel är av dåliga bussningar i bakvargen krockskadad höger bak tanken läcker följer med en tät (och en bensinpump?) höger baklyse trasigt pris bud lite billigare om jag får behålla ratten bilder kommer snart, finns i västerås _________________ Oskar thorn |
![]() |
SÄLJES
|
550 besök totalt |