| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 2st Recaro Speed stolar i tyg
|
2111 besök totalt |
|
Har två st Recaro Speed som jag i dagsläget inte kommer att använda. Recaro Speed är en ställbar och fällbar stol med uttag för 4p-bälten, om jag inte missminner mig helt så satt väl även dessa stolar i någon av Sport Evo versionerna av BMW M3E30?! Stol nummer 1 är använd i enstaka månader i en bil medan stol nummer 2 är helt oanvänd! Så det finns inga skador på stolarna. Den använda stolen har varit inlämnad hos en bilrekondare för klädseltvätt så den är ren och fin, detta är gjort efter bilden nedan togs så det damm som finns på den är borta. Stol #1: Svart/svart tyg
Stol #2: Svart/svartspräckligt tyg
Dynorna är löstagbara, så det är inga problem om man vill klä om dem (vilket var min tanke) så att de matchar varandra & övrig inredning i bilen. Finns i Göteborg, har även lågbyggande Sparco glidunderreden om någon vill köpa med för att ha stolen flyttbar i längsled med. Pris 3000kr/st Mvh Fredrik 076-3355601 _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
|
Hallå Christian!
Priset känns ganska fast, men kan du hämta på plats så spar du lite jobb för mig PMa eller ring om du är intresserad så kan vi nog lösa något.
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
![]() |
SÄLJES
|
2111 besök totalt |