| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Söker info om äldre Bosch Motorsport styrsystem
|
2431 besök totalt |
|
Har letat med ljus och lykta om äldre Bosch motorsport styrsystem främst MP 1.7 och MS 2.7. Har varit i kontakt men då jag själv inte ägde ett styrsystem vägrar dom hjälpa mig. Är intresserad av att veta hur LCD-modulen med tillhörande ratt fungerande. LCD-modulen, som var 8 tecken på en rad (8x1), hette DI 08. Dom bilar jag har sett har haft både 1 eller 2 displayer. Där den ena enligt bildtexter varit permanent för vattentemp och oljetemp. Men med hjälp av ratten på kontrollboxen så kunde man ändra vilken sensor man vill läsa av. På bilar med två displayer vet jag inte vad man läst av på den andra. Dom bilar jag sett med denna andra display igång har bara visat po 0.0 Laptimer ev? Så om någon har info om ovan nämnda styrsystem med tillhörande LCD-display så hade vart otroligt tacksam för info. Söker även en defekt box eller tom box. _________________ Mikael Lindqvist SVKG 692 |
||
|
Re: Söker info om äldre Bosch Motorsport styrsystem
Hur ser dessa boxar ut? _________________ Nisse Holmgren Umeå
|
||
|
Re:
Kan du inte svara här då flera verkar intresserade av att veta mer??? _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2431 besök totalt |