| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: volvo
|
885 besök totalt |
|
framblinkers och bakljus till -75. bra skick med insatserna. inte bara glasen.
Ram och vevlager, nya förstås och volvo original, std dim. ( vevstakslagren sålda, 265:- för de andra så står jag för frakten.)
16v ventilkåpa med svetsad vevhusvent och slipad för att audispolar ska passa.
Helt ny servopump. (tror jag att det är iaf?)
original 16v kammar. (bra ämne att slipa om oxå om man önskar andra profiler kanske?)
listerna kring bakrutorna på -75 utan öppningsbara rutor. sjukt jobbiga att få tag på!
Nytt oljefilterhus.
Nya 16v insugsventiler och kamdrev. Jag vet inte alls vad jag ska ha för grejorna. jag vet bara att jag inte har användning för dom mer. Det är alltså bara att komma med ett bud som är värt nog att köra till posten och skicka det. vissa guldkorn vet jag att jag har här så bespara mig skambud. men jag är inte omöjlig och onödigt dyr. tvärt om så ska det bara bort. så jag kommer inte att sitta och föra någon auktionsliknande budgivning. antingen antar jag budet eller så gör jag det inte helt enkelt. grejorna finns på gränsen mellan skåne och blekinge. jag föredrar tele, sms eller mail före PM eller frågor i tråden. för jag är inte så flitig att kika här och så har jag bättre översikt på det i mobilen helt enkelt. 0708767133 eller sportevo@hotmail.com _________________ Sammy Lundin |
![]() |
SÄLJES
|
885 besök totalt |