Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
MSCC
![]() |
1 besök senaste veckan (3627 totalt) |
Nyårslöften
Nyårslöften 2012! Jag ska röka mindre (lätt, jag röker inte alls) Jag ska supa mindre (lätt, tar knappt ett glas vin) Jag ska inte köra fortare än 160 km/t (lätt, min bil kommer knappt upp till 140 km/t) Tag bara sådana nyårslöften du kan hålla!! _________________ Kristian Jonsson |
||||||
Re: Nyårslöften
Ähm... Om du inte röker alls så är det väl väldigt svårt att röka ännu mindre... ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Kan så vara ....men jag kan hålla löftet!!! _________________ Kristian Jonsson |
||||||
Man kan inte minska från noll... ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||
|
||||||
Mina nyårslöften var snarlika Jag ska aldrig köra långsammare än 160km/h Jag ska aldrig ha en lägre förbrukning än 3liter/mil Jag ska enbart supa på K-Sprit _________________ Stefan Agartsson "Are You Driving with Your Eyes Open, or are You, Like, Using the Force?" |
||||||
Re:
Då la du alltså ett nyårslöfte ändå ![]() |
||||||
Re:
ja men det var innan, när jag trodde på dom ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Mitt nyårslöfte är: Att hålla det jag lovar när jag lovar att hålla det!!
![]() Det är ju enkelt att lova hålla. ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||
![]() |
MSCC
![]() |
1 besök senaste veckan (3627 totalt) |