Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2330 besök totalt |
Logga in två gånger?
Hej, På jobbet måste jag logga in två gånger.. annars blir jag inte inloggad. :/ Lite av ett ilandsproblem.. men kan det vara deras brandväggar som strular? Och iom med det, så försvinner alla olästa inläggs-markeringar ![]() Victor. har du samma problem? Kör internet explorer 8.0.6 nånting.. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Låter mer som proxyproblem
![]() Har du möjlighet att testa med Chrome eller FF? Samt att du kollar upp proxyinställningar i IE. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
Får inte installera något på jobbet.. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Re:
Finns där USB-portar? Då kan man ibland köra en standalone-app via ett USB-minne. Ex http://portableapps.com/apps/interne _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||
Prata med IT, dom är till för din skull
![]() Även om ni är låsta till Internet Exploderar pga någon koppling till affärssystemet, eller liknande, så kan det inte finnas något hinder för att ha en alternativ browser... Jobbar själv som IT-ansvarig, och ser hellre att användarna är nöjda och kör med fungerande lösningar, än att dom experimenterar med egna lösningar och/eller kör program via USB-stickor. _________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||||||
Re:
Haha, nä då får jag köra på vad som finns.. IT här gör bara det som står i papprena på vad som är ok. Inga undantag whats so ever. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Re:
|
||||||
Re:
Jag testar nästa gång med det ![]() tack _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2330 besök totalt |