Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
4000 besök totalt |
|
||
Hjälpte tyvärr inte. Blir utloggad varje gång nu.
Kör FF på andra forum utan problem. happymtb.org exempelvis. Kör NOSCRIPT plugin men har lagt till undantag för: www.rejsa.se rejsa.se resja.nu wwww.rejsa.nu Testade IE9 och Chrome, samma strul där. ??? _________________ /Jerry Svensson |
||
Jag har samma problem också. Raderat kakor och återställt Safari men måste ändå logga in hela tiden.
|
||
Re:
![]() Fan också. Förlåt Magnus, för öööööh... nåt. ![]() |
||
Har också problem med att jag blir utloggad.
Dessutom kraschar ofta browsern om jag går direkt till https://rejsa.nu/forum/search.php?se Kör Opera 11.60 _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||
Re:
Har också problem med Rejsa och Opera. Nästan varje gång jag postar kraschar browsern... ![]() Har börjat köra med Chrome mer och mer. Verkar mycket stabilare. _________________ ![]() |
||
Även jag har samma problem.
Konstant utloggad, kanske håller i sig en dag med lite tur. Men nästa dag är jag utloggad igen. Alla andra forum som jag hänger i är konstant inloggade och det är ett par iaf. Testat tömma kakor i firefox för rejsa osv, men samma sak händer nästa dag när jag testar att besöka forumet igen, utloggad. Det finns inget dumt i kakorna då som sätter time för användare? Har inte provat andra webläsare heller, men provat olika firefox versioner åtminstånde. Har haft problemet några månader om inte från regstart even, men tänkte nog inte så mycket på det i början iaf. Störande hur som helst! _________________ John Persson |
||
Kollade cookien från rejsa.
Den förfaller vid sessions slut. Typ den enda som gör det. Kan inte se att jag har någon speciell inställning för just rejsa. Alla jävla ad* förfaller 2080 mars 31. _________________ /Jerry Svensson |
||
Jag vet inte vad det är som strular för er, men jag kör Firefox (senaste versionen) sedan flera år tillbaka utan problem. Det enda jag kan tänka mig är att ni valt en säkerhetsnivå inne under inställningar som t.ex. kanske rensar alla cookies eller något liknande efter varje session ?
_________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
4000 besök totalt |