Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1975 besök totalt |
|
||
|
||
Här är en video med vad som verkar vara samma merca (samma som lagt ut filmen för övrigt)
Mercan är med vid 0:38, 1:01, 6:55 och 7:17.. vid 6:55 går det väl sådär bra ![]() Kan ha varit lite jobb efteråt ![]() bra film om man gillar att känna sig lite bättre än andra på att köra. _________________ Joel Nilson nu:CBR 900 RR då: Alfa 166 3.0, Fiat Coupé 20vt, Pug 205 1.9 gti, Pug 205 gti mi16, VW golf 1 gl, Alfa 164 3.0, Pug 205 1.9 gti, VW Golf 1 gl |
||
Gillar de här bergrennen benhårt! Vilka bilar vissa kör med
![]() ![]() ![]() Sen alla de här ooops eller bang-aj-fan-klipen man ser, ofta ofta ofta så ser man att det är uthängt en randig flagga.... som ingen verkar se ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Flaggor med rött på är väl till för att hetsa och se till att tempot höjs lite?
![]() angående bromsmärkena så påminner de starkt om de jag själv lyckades få med min gamla Coupé vid mindre välplanerade inbromsningar, så jag gissar även jag på ABS. (om det inte är en extremt känslig fot... ![]() _________________ Joel Nilson nu:CBR 900 RR då: Alfa 166 3.0, Fiat Coupé 20vt, Pug 205 1.9 gti, Pug 205 gti mi16, VW golf 1 gl, Alfa 164 3.0, Pug 205 1.9 gti, VW Golf 1 gl |
||
Är det denna du menar: http://www.youtube.com/watch?v=_epjB |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1975 besök totalt |