Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Porsche 911 turbo -91
2395 besök totalt
Robbie
Höllviken
Här sen Nov 2005

Trådstartare

Gör en intressekoll på min Porsche 911 turbo. Bilen är högerstyrd!
Jag tog hem bilen från Skottland i somras och tänkte registrera in den, det tog dock längre tid än jag hade tänkt att få de rätta lyktorna till bilen (för att passa högertrafiken), så jag hann inte detta innan vintern. Nu väntar vi tillökning och jag inser att jag inte kommer att ha tid till att köra och än mindre skruva med bilen. Jag har två alternativ och det är att sälja den här i Sverige eller att köra tillbaka den till Skottland och sälja den där. Jag kommer därför inte regga in den förrän någon är seriöst intresserad, alternativt köper den med brittiska papprena.

Lite om bilen:
3,3l, 320hk, ca 14000 mil, svart, ljus skinninredning, elstolar, eltaklucka, elhissar, elspeglar, AC behöver dock fyllas, 18 tums fälgar (obs ej split) med bra däck. Mycket gjort till bilen nyligen bla. genomgång av bromsar, hjulupphängning togs isär, blästrades och lackades, oljeslangar bytts, bränsleslangar bytts och nya oljor i motor och växellåda, ventilerna har justerats. Mycket mekaniskt gjort och det som är återstår i dagsläget för att få den riktigt bra är hjulinställning, tillsnyggning av fälgarna och en polering av lacken. Bilen besiktades i Skottland utan anmärkning precis innan jag tog hem den.
Prisidé 260 000kr

/Robbie
kerr.robbie@gmail.com
070-5599170

2395 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande