Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1653 besök totalt |
SÄLJES: Celica Gti -90 med bur
Har en Celica gti -90 har gått en 7.5tim tävling och 22.000mil sitter ny bur i från finess rensad inredning förutom instrumentbräda och stolar sitter även R-däck på plåtfälgar på bilen kanske inte bästa sckicket men dom ingår iaf bilen går fint i motor och låda och är bes maj ut den är inte regbes med bur och bör göras när den bes nästa gång! den är Röd och är faktiskt väldigt skonad rån rost det som finns är på höger bakskärm (antagligen en gammal parkeringsskada) ungefär storlek som en handflata! det som är defekt är avgassystemet har gått rakt av och hörs när man åker på den jag har själv kört den ett tag tills avgassystemet ramlade ihop och den är faktiskt hyffsat pigg med sina 156hp bilen är som jag skrev tidigare bes men ej skattad och bör hämtas på kärra vill ha 7000kr för den men billigare vid snabb affär den finns utanför skara intreserad? ring eller skicka pm 0701687187 kan fixa bilder på den men den är delvis igensnöad just nu och jag har inte tillgång till varmgarage för att smälta av den men kan ta bilder om intresse finns _________________ Andreas Thorsell |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1653 besök totalt |