| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 530D touring m-paket -99
|
970 besök totalt |
|
SÄLJES: Bmw 530D touring m-paket -99
Funderar på att sälja min 530da touring -99 Lite info: Cosmos svartmet Automat 32000mil Obes samt avställd Svart skinn Shadowline 18" mattsvarta "m5" fälgar med ok däck 15" plåt med vinterdäck i bra skick Vogtland sänksats M-front med m-dimljus M-stötfångare bak M-instegslister 02- baklampor Vita blinkers runt om Xenon strålkastare Elstolar(minne på förarstol) Dubbel ac som funkar prima Avtagbart drag Farthållare Elspeglar(minne) 4*elhissar Telefon Nav/tv Cd-växlare Takrails Och säkert en massa annan utrustning som jag ej kommer på just nu. Bilen funkar fint och jag kör med den varje dag till jobb. Dock finns där vissa saker man hade velat göra vid Bakluckan är riktigt dålig(rost), har en annan som följer med bilen dock behöver den luckan omlack. Höger framdörr är rostig i nederkant baktill, medföljer en ok dörr i rätt färg. Bromsarna gnisslar lite Lite obalans i hjulen bak Spegelkåpa passagerarsida saknas(sitter en hel spegel på extra dörren jag har) Vf abs sensor behöver bytas I övrigt ok skick för ålder/mil Pris:25000kr Kontakta mig på: 0704880404 torpeden4@hotmail.com Så här ser den ut
Mvh Micke _________________ Michael Grönberg |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 530D touring m-paket -99
|
970 besök totalt |