| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålda:
|
1573 besök totalt |
|
Re:
Hej, De kommer från en E38. Satt på "Bond bilen". (De som satt på E34 är 9" bak). Planen är att vara med på Mantorp. Kan fixa lite mer bilder i helgen. mvh Johan _________________ Johan Armskogh |
||||||
|
Re:
Då är jag mycket intresserad, till 90% ska jag ha de! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
fälgarna
Undrar om det är 72,5 eller 74,1 i navet? Är kromet flagnat eller hur menar du att dom behöver poleras? |
||||||
|
De "övre" fälgarna är alltså smutsiga på bilden? Är det samma skick på de som på de undre bilderna annars? Får man till ytan med handpolering och genom att använda Autosol eller liknande? Sorry för att jag ställer så många frågor men vill bilda mig så uppfattning som möjligt av skicket på fälgarna.
Mvh Abbe. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
Precis. Alla fälgarna såg ut som de "övre" men den nedre har fått en tvätt och en 10min omgång med Autosol och trasa. Alla har samma skick. Jag hade tänkt att ha dem på en fin E34 men det blev inte så och de har blivit liggandes. Hade jag lite mer tid så skulle jag polera upp dem och ställa dem i finhyllan
_________________ Johan Armskogh |
||||||
|
Re:
Då så, jag tar de! Skikar PM till dig! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
![]() |
SÄLJES
Sålda:
|
1573 besök totalt |