Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 2401 besök totalt |
Här kan ni köpa en riktigt häftig video där Uwe Alzen kör en turbo Porsche på Nordslingan. Videon visar ett par race varv som ger en god inblick i fartskillnaden mellan en monster Porsche och en Fiesta! Man ser både själva banan och förarens rattande med bild-i-bild.
http://www.renn.tv/shop/ OBS! Vänligen respektera copyright skyddet och gör inga illegala kopior av den här videon. Jag känner killen som låtit producera den och han är en hyvens prick och jag vet att det har kostat dem en hel del att få till videon. Bland annat förlorade de en videokamera under ett tidigare race. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Den är duktigt snabb den där bilen.
Såg varvet på Essen och såg till att ställa mig i kö och säga 'vart köper man DVD:n?' som inte fanns. Men de gjorde en lista på intressenter och nu verkar DVD:n tillverkats. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
17,90 euro billigt ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Beställd, lite väl praktiskt med Paypal.
Jag brukar titta på den där "Stippler" filmen, eller vad den heter. Vet inte vad som gick fel i barndomen men jag får gåshud över hela kroppen när jag hör hur snabbt den där motorn svarar på gasen. Är det en Porsche med sugmotor i "Stippler" filmen ? _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||||
Paypal, ett sätt att kunna göra kreditkortstransaktioner mellan säljare och köpare utan att kreditkortsnumren exponeras. Man "vet" också vem man gör affärer med.
www.paypal.com _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||||
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Tack. ![]() Men kan man inte betala med Visa eller E-kort ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Jag har precis beställt ![]() Betalade med visa. ![]() 23 euro blev det med frakt. Fast det var ju då till Holland så det blir väl inte samma för er... _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
om du får gåshud av den videon lär du få ståpäls (som Gunde skulle ha sagt) av den här! ![]() Jag tror Strippler videon är en GT3RS men jag blir lite osäker. Jag tycks ha slarvat bort den filmen.... _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Jag gjorde en vanlig banköverföring, jag minns inte vad bankkostnaden var men jag beställde 3 ex på en gång så det blev inte så mycket per film. Lennart, det är Mike Frison som gjort filmen, du känner väl honom? Skicka honom ett mail, kanske kan du lägga kontanter i ett kuvert eller någon annan lösning? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Anders, lägg av nu ![]() Man är ju åksugen som det är ![]() ![]() ![]() Så är det, "Strippler" heter det och inget annat, tror det är min uppfostran som gjorde att det blev "Stippler" ![]() _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||||
Jag kanske träffar på honom nu när jag kommer ner i april, då kan jag köpa en av honom då. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Jag har en Frank Stippler -film men då kör han Carreracup. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Samma snubbe! ![]() |
||||||
Verkar riktigt GRYM! Hade jag inte varit så misstänksam mot betalning med kort via internet så hade jag nog också köpt... ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Du har rätt - han heter Frank Stippler. Det var tangentbordshalka eller möjligen hjärnsläpp här! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Nu har jag den i näven!
![]() ![]() Postutdelning på Lördagar ![]() De tog 8 Euro för frakten men det satt bara frimärken för 4 Euro på. Klockrent ![]() ![]() Jag återkommer med hur underbar den var när jag har sett den. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 2401 besök totalt |