Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 9260 besök totalt |
Första banträffen för året! Blev riktigt kul!
Hade för första gången R-däck som inte var decenniet gamla, PFC 97 monterat samt ABSen bortplockad. Resultat: ![]() ![]() Halkade väl runt lite väl mycket för att köra riktigt snabbt. Det var lite för kul att känna på och vänja sig vid att man helt plötsligt hade en bil som kunde röra sig lite. Råkade ut för någon upplåsning när man började ta på gränserna, men annars bara lyckat! Inte för poängen med dagen är varvtiden, men lyckades komma en bit under 1:10, vilket känns helt ok med en hyfsat standard Clio som mest bruxas. |
||||
Hade egentligen inte tänkt att köra efter allt snack om snö och regn.
Visst var det kallt och blåsigt i depån, men väl ute på banan fanns det inte mycket att klaga på ![]() Riktigt nöjd med 1:02:6 på första körningen i år. Tack alla från LMS som jobba under kvällen. _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||||
Riktigt kul att äntligen vara på banan igen. Kan konstatera att vinterns modifikationer gett resultat PB med 1:06,9. Kändes som en helt annan bil, ingen seg understyrning eller roll utan bara gott grepp genom kurvorna
![]() Ska se till att få ut någon film senare i veckan ![]() Kul att se er alla också, vi är ju som en liten familj nästan ![]() |
||||
Idag var det kallt i depån som sagt, men trevligt.
Synd att inte fler tog tillfället och köra. Ni missade något. Tack LMS-crew och alla andra trevliga som var där. min bästa tid idag: 1,10,77 Men vågade inte ligga på fullt då jag fick vibbrationer i bilen. Kunde inte lista ut var de kom ifrån. ev, så har vikter från en fälg lossnat och det blivigt obalasn. Har hämt mig förut. Men måsta riva ner o kolla. Film kommer från de första varven sen dog batteriet ![]() Edit: film från igår. http://vimeo.com/39662537 |
||||
Trots vädret dök några upp igår vilket är altid kul!
Altid roligt att träffa folk och få se lite roliga bilar på bana. Jag körde några varv i nya bilen också, har inte gjort fyrhjulsinställning sedan jag bytte till Coilovers ännu så den ver ganska nervös, jag hade bara sommardäck på också och körde väldigt lungt. Ser fram emot lite varmare och många flera körpass! _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||||
Det var nog strax över nollan men lite temp blev det, iaf i framdäcken. Visst var det kallt. Jag körde med värmen på i bilen... ![]() _________________ ![]() |
||||
Bidrar med tre bilder
![]() ![]() Sviestad Trackday 2012-04-02 by erlingborndesign, on Flickr ![]() Sviestad Trackday 2012-04-02 by erlingborndesign, on Flickr ![]() Sviestad Trackday 2012-04-02 by erlingborndesign, on Flickr _________________ Jesper Erlingborn Toyota MR2 TURBO Kompressormatad mögel Miata |
||||
Attans så man ångrar sig att man inte åka in till Linköping
![]() Ser ut som ni hade skoj. Kallt men lite trafik. Nästa gång kommer jag .. oavsett väder ![]() Kan man lösa medlemskort till LMS i cafeterian..? _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
Här kommer lite film: http://www.youtube.com/watch?v=YhFlk
Inte speciellt proffsigt kanske men jag hoppas ni gillar den ändå ![]() |
||||
Vadå "Inte speciellt proffsigt"? Supersnyggt ![]() ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||
Okej tack, jätte kul att du tyckte det blev bra, du är ju värsta fotoexperten så det känns extra skoj ![]() |
||||
Både glödande bromsskiva och hjulllyft i samma film
![]() ![]() ![]() ![]() http://youtu.be/YhFlkg7M2_U?hd=1& Jag snor din film till en ny tråd om glödande bromsskivor ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() ![]() ![]()
Gör't! |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 9260 besök totalt |