| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 323ti ABS fungerar ej - 15000kr! -SÅLD
|
1064 besök totalt |
|
SÅLD Hej Säljer min lilla 323ti eftersom den fastnade i besiktningen och jag orkar inte ta tag i det, sitter med lite ledband som har gått av i knät och är allmänt nere faktiskt. Besiktigade med ABS lampan tänd sen förra vintern, gick igenom men inte på handbromsen som jag fixade och på återbesiktningen noterade den övernitiska besiktningsmannen som skulle kolla handbromsen att ABS lampan lyser :S Smått och gott: 25300mil Montreal Blå med lack i "bruksskick" = rätt kass på närma håll, en del repor och något klarlacksläpp, ytrost på något ställe under lacken osv. Helsvart inredning med helskinn säten som är rätt ovanligt, bra skick! Mekaniskt sätt (minus ABS) har den fungerat perfekt varje dag så länge jag haft den. Väldigt rolig att köra! AC fungerar bra. Det skulle nog inte skada att ge bromsar och dämpare en översyn, som med alla bilar man köper visserligen... Ny vindruta förra vintern. Säkert en massa mer, PMa och fråga
Priset ÄR 15 000kr - ingen diskussion! och då med 15" alufälgar med helt ok däck(bild) och BMW original stereo, MS däcken som sitter på och stereon som är i kan köpas till, annars kommer dom användas på nästa bil. http://www.blocket.se/angelholm/BMW_323_ti_Compact___ABS_fungerar_ej_39710931.htm?ca=23_16&w=0
_________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
![]() |
SÄLJES
|
1064 besök totalt |