Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (11293 totalt) |
_________________ Kennie Flenstedt BMW 320daM -18 M3 e92 -08 Mini -15 M3 Competition -05 såld. 😢 BMW X3M 3,0i -04 såld |
||||
|
||||
it was unfortunate that he moved his 30 million dollar car collection the month before we got there. the Chevy Malibu was ours. I think it looks pretty sweet in there.
![]() Bygger man ett sådant garage så har man nog bilar nog att fylla det ![]() |
||||
Hade inte ljudet på. Eller så har man inte råd med några bilar efter garagebygget. ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Med risk för att låta tråkig. Men sånt överflöd får mig att undra om det inte vore bättre att utplåna svält i Afrika än att bygga en hiss till sin husbil. Det är kanske jantelagen som talar men vilket skryt.
_________________ Johan Fredin Instagram: @electricgt6 |
||||
Läs inlägg #4 |
||||
Oavsett vems bilarna var (någon tipsar att bilarna tillhörde filmteam'et, och att ägaren till garagets bilar var på show, bla McLaren F1 osv etc), så var det ett hån att stoppa in hundratals fula likadana orginalhojar i det "vanliga" garaget. Blä vilken dålig smak.
Jag hade köpt hundratals olika hojar istället! ![]() (Och kört med dem såklart) _________________ /Mattias Andolfsson |
||||
Det roliga var att han tyckte det bästa med att ha alla hojar/bilar var "chicks digg it"...
Man får ju en känsla av att han är en överkåt datanörd som försöker köpa sig coolhet, men en genuin bilmänniska är han inte. _________________ Oscar Zettervall |
||||
Han har minst två Ultima's och en McLaren F1. Räcker åt mig.
Att han sen har minst 4 Prowlers och 5 BMW Z8:or tyder väl mer på någon manisk samlar gen och sjukdom. Varför ha mer än en (kanske 2) av likadana saker och dessutom inte använda dom. //Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||||
Varför köpa massa Harleys som man inte ens tar bort prislapparna på, inte ens startade
![]() _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
|
||||
För det första så vill jag påstå att han gör vad han vill med sina pengar, sen tycker jag väl att det är skitroligt att någon sparar ett par HD av väldigt speciell modell. Dom kommer ju inte vara värda mindre ostartade om 20-30 år.... Tycker det är väldigt coolt, jag vet om en person som har/hade var så länge sen nu som jag pratade med honom, men han hade iallefall flera Volvo Pv, och en del andra volvo bilar som inte är körda för egen maskin mer en det som kört ut och in på fabriken/försäljningststället, plasten är till och med kvar på inredning ![]() _________________ Pär Hallenfors B230 FT TURBOnetics T61 BMW M3 Låda Volvo 1031 Axel V70 R Bromsar Sellholmsfjädrar Bilstein dämpare |
||||
ja ja fler har sagt att han får göra vad han vill med sina pengar. Kan bara instämma om det.
Men när man köper 8-10 HD VRXSE (han visste inte hur många han hade) som inte ens är gatlegala så undrar jag bara hur man tänker. Tror inte samlarvärdet är speciellt högt för dessa modeller _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
Tänk om någon öppnade garaget och visade upp 30 stycken helt oanvända Volvo 140. Eller 30 stycken helt oanvända Saab 99. Jepp, jag sa inte trubbnos eller Amazon GT. Bara f.d. surbilar. Vore ju ascool ju!!!
![]() ![]() ![]() Så han får göra precis vad han vill tycker jag. Och jag bibehåller ändå rätten att ta mig för pannan samtidigt som jag tycker han får göra som han vill ![]() _________________ ![]() |
||||
Självklart får han göra som man vill, men däremot tycker jag att man får ha åsikter om någons val, eller? I alla fall om man väljer att visa upp det offentligt.
Exempelvis får man taksänka en Ferrari 250 GTO och måla den sirisrosa om man vill, men man får även tycka att det är idiotiskt. ![]() _________________ Johan Fredin Instagram: @electricgt6 |
||||
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (11293 totalt) |