Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2 >> 11951 besök totalt |
Hur stort är Rejsa om man jämför med andra motorrelaterade websajter? Förvånande stort med tanke på den hårt avgränsade nischningen "köra på racerbana med fyra hjul och inget annat" :-)
Om man kikar på senaste veckans besökmätningar från SIS-Index/KIA-index så står Rejsa stadigt i topplistan med som vanligt noterbart massivt med sidvisningar. Det är verkligen kul att se att Rejsa är så populärt, nyregistreringarna till forumet tickar på som de alltid gjort med 20-25 nya medlemmar varje vecka! Välkomna att fortsätta dimpa ner här i min virtuella soffa för att snacka hobbyracing, track days, hur det går med ditt racerbilsbygge, kolla in köp&sälj och allt allt möjligt runtikring! ![]() _________________ ![]() |
||||
VERKLIGEN inte ![]() Jag hoppades och trodde faktiskt det skulle bli som det är. Fast i betydligt mindre skala bara liksom ![]() _________________ ![]() |
||||
|
||||
|
||||
|
||||
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||
Världsklass helt enkelt.
Receptet tror jag är enkelheten, lätt att hitta bland alla olika delar i forumet, iallafall är det så jag känner. _________________ Roger Forsberg Instagram: roger_on_wheels Twitter: @roger_on_wheels Portugal, Ourique |
||||
+1 på det. Hur trevligt forum som helst. Bara den saken att man gör upp en affär mellan sig och skickar pengar och grejer till höger och vänster utan oro för att man skall bli lurad! Inte blocket mentalitet precis ![]() Jag är ju i sammanhanget en rookie här på forumet, dock en glad rookie som hittade denna sida. Bra jobbat Magnus! _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||
Det kan ju dyka upp fula fiskar även här, ett grundtips är att kolla om personen funnits här längre och skrivit vettiga saker. Någon som reggade sig igår kväll och satte in en annons imorse ska man väl vara lite försiktigare med. Typ. _________________ ![]() |
||||
Japp, den principen har jag använt ![]() _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||
Som diskret rejsian säger jag bara: en morgonstund utan en genomläsning av rejsa.nu och en struken svart är inte värd att stiga upp till! Stor respekt för forumägarens engagemang och alla ni andra roliga som bidrar med underbar läsning, tips, råd och inspration till att längta efter nästa kurva!
Tack Magnus! ![]() /Benjamin _________________ Benjamin E Kör MK8 GTI |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2 >> 11951 besök totalt |