Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1036 besök totalt |
SÄLJES: BMW 323ti SÅLD
![]() På grund av köp av nyare bil säljer jag nu min kära BMW 323ti Compact från 1998. Har nyss passerat 18 000 mil. Har funkat som min bruksbil i 1,5 år och har gått utan problem genom två vintrar. Avusblå med svart skinnklädsel. Sommardäck på 17" aluminiumfälg och vinterdäck (friktionsdäck) på 15" aluminiumfälg. Helt orginal, ingen sönderskruvad ungdomsbil. Mycket bra skick överlag för att vara en 14 år gammal bil. Lite lackbubblor i någon skärmkant, i övrigt rostfri. M-paket och fullutrustad med färddator, elmanövrerad taklucka, CD-växlare, antispinn, bakvarnare, AC (kyler fint), elhissar, elbackspeglar mm. Stor service (olja+filter, tändstift, luftfilter) gjord i februari i år. Skattad och besiktigad utan anmärkning i januari. En fantastiskt rolig och pigg bil. Perfekt utgångsobjekt för att bygga banbil. Har redan köpt ny bil så inga byten. Fler bilder i Blocket-annons: http://www.blocket.se/goteborg/BMW_323_ti_Compact_40004859.htm?ca=11&w=3 Rejsa-pris: 30 000 Vänliga hälsningar, Johan Svensson _________________ Johan Svensson Volvo V60 laddhybrid till jobbet Mazda MX-5 NC till glasskiosken Locost på banan |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1036 besök totalt |