Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
e36 320i coupe -97
1129 besök totalt
krippe_85
Löddeköpinge
Här sen Nov 2011

Trådstartare
e36 320i coupe -97

tjena! har en 320 i coupe som jag inte har tid eller möjlighet att göra iordning.

bilen är en svensksåld -97 motorn och låda går kanon! ny vattenpump och termostat. bilen är delvis rensad då det var tänkt att bygga om till banåkabil med bur osv. finns lite att göra på den. lite ytrost på skärmkant bak, behövs en ny högerskärm och lack (delvis nermattad)

säljes till högstbjudande.. obes avställd maila för mer info

Stockholm
Här sen Apr 2011

Har du inredning att sälja (av det du plockat ur). Jag letar bland annat dörrsidor och träinredning.
MVH
Christian
Nacka

Citera
krippe_85
Löddeköpinge
Här sen Nov 2011

Trådstartare
jag har kvar inredning från den,, dock är det grått tyg både på dörrsidor m,m har även släååt lite så hade isf behövts klä om dom om man vill ha det snyggt..

hela bilen kan bytas mot något skoj.. eller släng ett bud på den.

Stockholm
Här sen Apr 2011

Hej,
Undrar lite mer om dörrsidorna, för jag letar nämligen dörrsidor så nära nyskick som möjligt (avseende gråa plasten) i vilket skick är dina sidor förutom tyget som släppt? Finns några hack eller märken? Den lilla panelen som tyget är limmat på, hur sitter den fast i själva dörrsidan - är den limmad ELLER sitter den med plastnitar och låsbrickor (BMW gjorde på två olika sätt, vet inte om det skiljer mellan årsmodeller eller fabriker)?
Frågade jag redan också om du har kromade innerhandtag (för öppning innifrån), eller träinredning?
MVH Christian

Citera
krippe_85
Löddeköpinge
Här sen Nov 2011

Trådstartare
hej! dörrsidorna är hela och fina vad jag sett iaf på resten av sidorna utom just då den panelen där tyget släppt. den panelen är limmad på dessa. färgen på dessa är svart. endast tyget som är mörkgrått på dom. handtagen är svart plast ingen krom eller trä i denna bilen.

Löddeköpinge
Här sen Nov 2011

Trådstartare
upp! inte ens skambud? behöver bli av med bilen då jag inte har någon plats till den länge till.. motorn och låda går hur fint som helst

kalmar
Här sen Feb 2010

Re:

Jag börjar skambjuda så du får igång lite bud 500:- är lagt av mig! Om det finns förrarstol och den är körbar! Har annars ej möjlighet att hämta den då jag inte äger någon transport just nu / mvh richard

TXR PERFORMANCE
Citera
krippe_85
Löddeköpinge
Här sen Nov 2011

Trådstartare
Finns grå tygstolar samt baksäte. ska bara skruva på ett fjäderben fram så går den att köra. den är dock obes och avställd

kalmar
Här sen Feb 2010

Re:

Får ställa på den och försäkra den påvägen hem isåfall:) så är det nog lungt:) någon mer info om den? Färg ungefärligt skick? Utrustning? Automat manuell? Reg nummer? Kan man hämta den till helgen? På lördag beroende på hur tjejen jobbar? Vill du skicka någon bild på den? Har telenummer 076-856 7558 kan vi höras av vidare där mvh Richard

TXR PERFORMANCE
Citera
SÄLJES
e36 320i coupe -97
1129 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande