Våra race- och banåkarbilar
Pontiac Firebird -74 - *Garagetool*
42 besök senaste veckan (1020902 totalt)
<<   1, 2, 3 ... 178, 179, 180
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 8626



OneYet skrev:
Vet inte om den här har varit uppe tråden förut.

https://www.caranddriver.com/reviews/comparison-test/a15141143/in-sear . . . .


-"We have a champion, a car we can confidently proclaim the best handler in all the land: the Pontiac Firebird Trans Am"


Den var helt klart minst dålig!

_________________
Anders Hansson
Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida Visa användarens profil
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004
Inlägg: 3461



St3v3 skrev:
Är förvånad att ingen har nämnt att en vanlig halogenlampa är lättare!

För övrigt är det nog väldigt svårt att ha H4-xenon och inte blända folk, men det drabbas man ju inte av själv bakom ratten


Av den anledningen är det också svårt (läs: omöjligt) att få xenon-belysning (på halvljuset) genom besiktningen utan att den har automatisk nivåreglering. Men Jeppson har säkert tänkt på det och ska ha halogen besiktningslampor.

_________________
Mattias Meldert
Skicka personligt meddelande Visa användarens profil
Citera
St3v3
Lycksele
Här sen Feb 2005
Inlägg: 155



meldert skrev:
St3v3 skrev:
Är förvånad att ingen har nämnt att en vanlig halogenlampa är lättare!

För övrigt är det nog väldigt svårt att ha H4-xenon och inte blända folk, men det drabbas man ju inte av själv bakom ratten


Av den anledningen är det också svårt (läs: omöjligt) att få xenon-belysning (på halvljuset) genom besiktningen utan att den har automatisk nivåreglering. Men Jeppson har säkert tänkt på det och ska ha halogen besiktningslampor.


Är dom så tunga?

_________________
S Örnberg
Skicka personligt meddelande Visa användarens profil
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 8626



St3v3 skrev:
meldert skrev:
St3v3 skrev:
Är förvånad att ingen har nämnt att en vanlig halogenlampa är lättare!

För övrigt är det nog väldigt svårt att ha H4-xenon och inte blända folk, men det drabbas man ju inte av själv bakom ratten


Av den anledningen är det också svårt (läs: omöjligt) att få xenon-belysning (på halvljuset) genom besiktningen utan att den har automatisk nivåreglering. Men Jeppson har säkert tänkt på det och ska ha halogen besiktningslampor.


Är dom så tunga?


Lamporna i sig är inte så tunga men det tillkommer ballaster som väger en del och inte finns alls till halogen.

_________________
Anders Hansson
Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida Visa användarens profil
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Pontiac Firebird -74 - *Garagetool*
42 besök senaste veckan (1020902 totalt)
<<   1, 2, 3 ... 178, 179, 180


Stöd Rejsa.nu genom att hälsa på hos annonsörerna för att se vad de har att erbjuda. Se alla annonser här > >