Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
12959 besök totalt |
SÄLJES: m3 e30 (mera bilder)
har en m3 e30 som jag nu inte kommer att ha råd att köra nu detta året iaf.. så lägger ut en annons. är jättenöjd med bilen annars och det är inga problem, ville själv haft denna bil länge innan jag kunde köpa. den är svensreggad, och regbesiktigad med bur och 2 stolar. den har vagnbok för att köra racing vit ställbara sellholm fjäderben snap-off nav moccaratt sparcostolar 6-p bälte alutank ferrita rostfritt avgassystem med racekat programerbart sprut ( mappad och bromsad på turbocenter) lamelldiff vdo instrumentering på kolfiberpaneler bromsvåg dörrsidor i kolfiber compomotive 8x17" fälgar pinnbultade nav millway distanser till bärarmar fram alcon 4-kolvs ok och 305 mm skivor på alu nav fram ac schnitzer cup speglar air intake i fronten bmw orginal evo vinge med ställbar flärp huv och bagage i plast ruror i lexan hör av er om intresse finns ![]() ![]() _________________ emil andreasson |
Den är ju en kändis.
Importerad och iordninggjord av Peter Eklöf. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=4263&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Förfinad och använd av Nicklas Ericsson. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53682&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
ska vi säga 175 kanske..
det sitter grövre exraktor grenrör på den oxå samt nytt varta batteri nu. om nån vill kolla kan vi ta och bestämma vid en typ kvällkörning på anderstorp så ni får köra på bana och testa.) _________________ emil andreasson |
ingen som vill ha?
köpt och monterat atl säkerhetstank i reservhjulsbaljan nu ,samt catchtank och bosch 044 pump,stålomspunna slangar och an-kopplingar i snygg installation.. så nu finns bränslesystem för 500hk om nån vill köra överladdat nån gång.. har 2st nya med etiketter kuhmo r-däck 235-40-17 oxå som kan medfölja. _________________ emil andreasson |
pris? funkar 10ggr bättre att sälja en bil om folk vet på ett ungefär vad du vill ha för bilen.
|
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
12959 besök totalt |