Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3010 besök totalt |
SÄLJES: BMW M3 COUPÉ -93 ##SÅLD##
här är lite info om min bil! jag köpte bilen i vintras i orginalutförande när jag insåg att jag inte skulle få ihop min m3:a till denna säsongen. i vår har jag satt i bur, stolar mm och tanken var att hitta parkering för den i nurburg över sommaren. Motor inkl vanos funkar till 100% och jag är jättenöjd med bilen i övrigt men jag har insett att det är billigare att köpa en färdigbyggd bil än att bygga och trimma från grunden (surprice ![]() 20500 mil svart tyg/alcantera klädsel x-brace shortshift wiechers helbur med dörrkryss, FIA godkänd vac motorsport stolsunderreden inkl glidskenor och fäste för sexpunktbälte 2x sparco glasfiberstolar, vac motorsport stolsfästen 2x schroth 6-punktsbälte bilstein stötdämpare H&R sänkningsfjädrar nya orginal bussningar i fram-/ bakvagn hjulpinnbultar med öppna muttrar runt om 3,2:ans topplagringar Fjäderbenstag fram & bak GT splitter (bmw orginal) GT vinge (bmw orginal) bbs splitfälgar 8"x17" med 235/17 PRISFÖRSLAG 1. 100 000.- inkl allt PRISFÖRSLAG 2. 70 000.- exkl r-däck, bur, stolar+underrede och bälten! vid smärtfri "rejsaaffär" är jag generös med extradelar, likaså om det finns delar du inte är intresserad av så kan jag behålla dessa till nästa banräcer! jag är inte intresserad av några byten! Med vänliga hälsningar Ola Paulsson tel 0704 09 44 38 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ola BMW |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3010 besök totalt |