Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2559 besök totalt |
Säljer Cargraphic Racing fälgar till Porsche. De är inte ägnade till bankörning men till försiktig gatkörning kanske de funkar? Säljes som skrot utan garanti.
8.5x18 ET40 och 10.5x18 ET52 (idealiskt till 235/295 däck). Passade utmärkt på 996 GT3 utan distansskivor. På ena bakfälgen är ekrarna knäckta, troligen pga utmattning. Cargraphic tar 440 EUR (ca 4000:-) för en ny mittstjärna. Har för mig att nypriset på de här var någonstans runt 50'000:-. Hör jag 10k för mina 4? Jag har en uppsättning Michelin PS2 som jag kan sälja med om ![]() ![]() Edit: fixat bilden _________________ Mikael S |
||
Ja den trasiga går ju att få reparerad, sen är frågan om hur de tre övriga fälgarna mår, de behöver ju kollas noga. Är någon dålig så går ju även det att få reparerat. Men precis som Micke skriver, "säljes som skrot utan garantier, ge ett bud ![]() _________________ ![]() |
||
Annonsen var inte tänkt som ett skämt. Det är mycket möjligt att fälgarna kan användas till gatbruk under lång tid utan problem, jag har bara inte förtroende att använda dem på bana längre och har inte lust att deala med Cargraphic för att byta centrumen. Men om någon vet någon annan som kan fixa dem får man gärna höra av sig.
_________________ Mikael S |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
2559 besök totalt |