| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Fiat 600 Abarth replica -63
|
2 besök senaste veckan (3774 totalt) |
|
Hej. Det har blivit dags att sälja min Fiat som jag har byggt på under 7 års tid. Grunden är en Fiat 600 från 1963 och den är byggd för att se ut som en Abarth 1000 tc. Förutom att likna en Abarth kosmetiskt så har även modifikationer gjorts för att den ska gå som en Abarth. Den har 70hp-motorn från en A112 Abarth, den har Fiat skivbromsar på alla fyra hjulen och mycket modifikationer har gjorts på hjulupphängningen. Den är också resnad på mattor inuti och har två racingstolar. Det bästa av allt är att den är registreringsbesiktigad med alla dessa förändringar och fullt godkänd att köras på gatan. Bilen är i väldigt fint skick och är fruktansvärt rolig att köra. Den går förvånansvärt bra för att vara en liten Fiat från 60-talet. Jag kan möjligen vara intresserad av att ta en annan rolig bil i byte. Kom med förslag! Kan också maila fler bilder vid intresse. Pris: 110.000 kr MVH Johan 0708-172090 johan.larsson74@gmail.com
_________________ Johan Larsson |
|
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (3774 totalt) |