Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
935 besök totalt |
Vectra GTS som DTM bil!
Läste i nya "Bilsport" (som jag hade köpt för att läsa om grabbarna från rejsa.nu), att Opel ersätter DTM-Astran med Vectra GTS inför årets DTM. ![]() Det var faktiskt en nyhet för mig, så det ser jag fram i mot, hoppas dom kommer att använda Vectran i 24-tim på Ringen, (dom vann med Astran 03) för då kommer dom att testa den i vårens VLN tävlingar. ![]() För då har man ju chansen att få se den på Ringen, Astran var verkligen sevärd där. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Hehe, en DTM-freak? Har tyvärr ingen bild på Vectran, tror mig ha sett en någonstans men kommer inte ihåg var.... ![]() ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Här kanske:
http://www.tennismagazin.de/nncs/mot Här är samma sida översatt till engelska. _________________ William Ekström |
||||
Tack ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Känner tyvärr inga andra Rashid....jag heter ju det i efternamn också... ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Re: Vectra GTS som DTM bil!
Förra årets bilar har iaf varit till salu så det borde vara en Vectra på gång om dom ska vara med. _________________ Fredrik Björkman Clio V6 9-3SC Aero |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
935 besök totalt |