Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
866 besök totalt |
SÄLJES: Subaru Impreza WRX STi -01
Säljer min Impreza nu. Haft den i 2 år. Första ägaren i Sverige. Bilen är hemtagen från Japan av www.carcraft.se När jag köpte bilen hade den gått ca 9500mil. Nu ska den precis slå över till 11 000. Bilen har ALDRIG varit vinterkörd. Förvarad i värmegarage året om. Det som är gjort med bilen är följande: -Greddy 6-puckad sinter koppling. Kvitto finns. -D2 sport modified coilovers . Kvitto finns. -Fyrpunktsbälte. -Defi laddtryckmätare -Defi-Link Control Unit II -Breaketech skivor fram -Nya däck, Federal 595 RS-R. Kvitto finns.(Monterades i Maj 2012) -Ny bromsvätska Motul RBF600(Byttes i Maj 2012) -Oljeservice samt kamremsbyte inkl vattenpump,löphjul samt spännare. Kvitto finns. -Fyrhjulsinställning gjordes 20/4-2012. Kvitto finns. -Fälgarna är Prodrive GC-06H -Nya bromsbelägg fram skickar jag med. Alla papper från Japan finns. Papper på besiktningar i Sverige finns. Alla prickfria. Övrigt utrustning -AC -El fönsterhissar -El speglar Bilen är i bra skick. Enbart seriöst ägande, både i Japan och Sverige. Allting på bilen funkar som det ska. Pris 96 000kr Svarar endast på telefon. 0763050090 /Simon Karlsson ![]() ![]() _________________ Simon Karlsson Corvette C5 Z06 -02 480 hk. Superstage 1.27,69 Mantorp 1.32,57 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
866 besök totalt |