Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1945 besök totalt |
SÄLJES: Bmw M5 -00
Nu ska jag sälja eller byta bort min M5 E39 -00. Bilen är 100% rostfri aldrig vinterkörd. Detta är min andra M5 E39 och har kört en hel del M5 e39or genom åren och denna är klart piggast jag provat. Är tillverkad i April 2000 så den har uppdaterade cylinderfodren och kolvringarna. Vilket göra att den inte tar en droppe olja (min förra M5a -99 tog lite över 1 liter per 100mil) Saker som är bytt senaste 300milen Koppling Tryckplatta svänghjul hardyskiva stödlager nya bakdäck (10mil) Servad finns kvitto på allt. Luftmassemätare bytt vid 14000mil Inspektion 2 gjord för 2000mil sedan Svart halvskinn Regnsensor Dubbelglas Navi Elstolar Elspeglar Elhissar Eltaklucka Innertak i Antracit PDC Multiratt Stolsvärme Gardiner bak Xenon Andra slutljudämpare från Fk-automotive (Låter alldels lagom) Servicebok finns väl ifylld Nybesiktad med endast en två på att handbromsen tog lite dåligt. Ska fixas nu i dagarna, sedan går den till juni 2013... Pris 95000:- Kan bytas mot Audi RS4, Porsche Cayenne Turbo eller nått annat roligt ![]() _________________ Jimmy Sandström Bmw 530d e60 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1945 besök totalt |