Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
5299 besök totalt |
Klicka på klippet nedan eller gå in på Modsport.se om ni vill se Modsport race 1 från SSM-helgen på Knutstorp.
Tack till alla som hjälpte till med filmandet (se eftertext i film) BRA JOBBAT! ![]() ![]() Race 2 kommer inom inte en allt för avlägsen framtid. |
||||
Nu börjar produktionen bli lite för bra, Fredrik
![]() ![]() ![]() ![]() Det hände ju en del i detta race, mycket mer än vad som gick att se från förarplats iaf ![]() |
||||
Helt underbart!
Nu kan dom lägga ner Viasat Motor direkt, Fredrik Productions är det som gäller! ![]() Kommer även Roadsport C i detta format?? |
||||
Tack tack! ![]() Jo det hände en hel del och då ska ni veta att jag fick ändå inte med allt trots ordentligt tilltagen tid för återblickar. Tyvärr filmas inga andra race än Modsport då jobbet skulle bli överväldigande stort då det är många dagar som ligger bakom. ![]() |
||||
Helt fantastiskt! Jag fick mitt första race med modsport denna dag! Och varför skulle det inte va i regn... Halt som bara den, tog jag mej runt Knutstorp som sist... eller kanske inte... en del åkte av.. I alla fall, Härligt att få va med! Jag heter Lars Palmkvist och körde #20 Mazda RX7 eller MX7!? Delade bil med Svalle denna helg, vilket jag gärna gör om!!! Mvh Lars Palmkvist _________________ Lars Palmkvist |
||||
Hej Lars! Kul att du gillade att köra med oss! ![]() Svalle körde race två denna helg gissar jag då? ![]() |
||||
Fantastiskt ambitiös produktion, 5 av 5
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Din plats är helt klart bakom micken.
![]() Viasat motor köper över dig snart,elleR?????? Bra jobbat av alla = hela listan! ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
_________________ ![]() |
||||
_________________ ![]() |
||||
Tackar och bugar och ger en stor
![]() ![]() Underbart! ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Jaha.... Aldrig sett något innan, men nu vart man biten av detta... Till stor del pga fantastiskt arbete med kameror och kommentator! Fem tummar av fem möjliga!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||
Kul att ni gillar filmen! Sporrar en ju till att fortsätta förutsatt att man kan få fortsatt hjälp bakom kameror samt lån av HD-kameror då vi saknar 3-4 kameror för att täcka Anderstorp som är nästa event.
Också kul att läsa att fler får upp ögonen för denna superfräcka klass! Tack för länk och text på förstasidan. ![]() ![]() |
||||
![]() ![]() |
||||
Tyvärr räcker det inte att vara "SUGEN" man måste göra nå't också och där ligger problemet. ![]() Väntar bara på att tullverket skall sluta suga på mina alu-bösningar till subramen bak men de är väl goda att suga på. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
5299 besök totalt |