| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Alfa Spider 2.0 TS -98 säljes/bytes-såld!
|
493 besök totalt |
|
Påkostad Spider säljes till höstpris trots att halva sommaren är kvar! Bilen är i bra bruksskick men jag är petig! Ägd och underhållen av sann Alfista! Nytt är: - cab inklusive fönster - stötdämpare - sänkfjädrar Eibach - Bromsar(skivor och belägg) runt om - 17" fälgar och riktiga däck - AC servad och nyfylld - Alfisti racing rostfritt sportsystem från kat - besiktigad och skattad - CD stereo med AUX - 2 x airbags - elfönsterhissar - Momo skinn felfritt - c-lås - allting fungerar som det skall! - Service (kamrem inte ny men går några säsonger) kvitto finns från AutoAlfa Gbg - helt rostfri (Italien import 4 år sedan) i ägare där och en i Sverige OBS! Lacken är inte perfekt men intrycket är bra och jag har försökt fånga det jag anser mindre bra på bild utan att lyckas!!(se "petig" :-) ) Hela bilen omlackerad i snyggare grövre metallic som är nästan original(Fiat) svart. Det är inte värre än att bilen utan tvekan går att ställa ut och den kommer att finnas på Knutstorp den 12:E augusti. Jag har tagit bilen i inbyte och lider inte av att köra den, dock är jag åter sugen på bankörning, därav försäljningen. Byten diskuteras både upp och ned. Pris är riktpris utan byte, rimligt bud diskuteras. Gärna reggad Alfa 75/GTV i racingutförande! Det finns bilder på Blocket och fler skickas om så önskas! http://www.blocket.se/malmo/Spider_2 _________________ Per Sällström |
![]() |
SÄLJES
|
493 besök totalt |