Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Var finna spoiler/vinge lik denna?
2 besök senaste veckan (2646 totalt)
calle_o
Gävle
Här sen Mar 2005

Trådstartare

Finns det någon ställbar spoiler/vinge lik denna men med plana, ej modellanpassade gavlar?

Här sen Feb 2003

Det där ser ut som en vinge som realcar hade. De hade den som universalvinge och i två utföranden varav den ena hade från sidan synliga löparhål med skruv och blicka för ställbarheten och den andra såg ut som den du visar bild på.

mvh C

C

Här sen Feb 2003

Hittar inte vingen på deras hemsida men kan skriva lite om saker som kan vara värt att veta:

Realparts Sweden AB heter det nu för tiden och realcar gick i konkurs eller köptes upp förra året. Vet inte exakt vad som hände men lite försiktighet skadar kanske inte? Realparts Sweden AB har iallafall F-skatt.

mvh C

M.broberg
Halmstad
Här sen Maj 2010

Re:

C skrev:
Hittar inte vingen på deras hemsida men kan skriva lite om saker som kan vara värt att veta:

Realparts Sweden AB heter det nu för tiden och realcar gick i konkurs eller köptes upp förra året. Vet inte exakt vad som hände men lite försiktighet skadar kanske inte? Realparts Sweden AB har iallafall F-skatt.

mvh C

Realcar kursade och konkursboet köptes upp av ett antal anställda på Realcar, med andra ord samma folk och samma grejer med nytt namn

EDIT: Realparts? vad in i helvete tänkte jag

Gävle
Här sen Mar 2005

Trådstartare
Jag har skickat bilderna till Realparts/Realcar, har dock ännu inte fått något svar.

Flera tips?

ring knutstorp
Här sen Jan 2003

Re:

calle_o skrev:
Jag har skickat bilderna till Realparts/Realcar, har dock ännu inte fått något svar.

Flera tips?

Kan berätta att Realcar-folket har extremt mkt att göra denna veckan/helgen då det är Vallåkra,
men räkna med svar senast i veckan efter

erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004

Kolla vingen i min tråd, sån kan acidsheep här på forumet ordna för bra pengar. Mvh

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Henke_HJCC
Helsingborg
Här sen Apr 2010

Jag har bytt från AcidSheep till Henke_HJCC ... Jag har som sagt ett vingblad om du vill bygga sidorna själv. Annars kan du kolla efter Mazda RX7 FDS7 vinge. Den borde vara lätta att modifera på.

Citera
Henke_HJCC
Helsingborg
Här sen Apr 2010

Jag har bytt från AcidSheep till Henke_HJCC ... Jag har som sagt ett vingblad om du vill bygga sidorna själv. Annars kan du kolla efter Mazda RX7 FDS7 vinge. Den borde vara lätta att modifera på.

Citera
overandout
Sala
Här sen Jul 2005

Får se hur länge Realparts klarar sig, verkar ha problem att betala leverantörsfakturor redan nu.

2 besök senaste veckan (2646 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande