| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar | 

|  | Eftersnack  2012-08-13 Procedural Racing Knutstorp | 1, 2 >> 8 besök senaste veckan (5584 totalt) | 
| 
							2012-08-13 Procedural Racing Knutstorp                       Alla dagar är fantastiska på banan i en eller annan form men gårdagen var extra plus guldmagisk. Kanske berodde det på att jag hade bilen med mig för första gången i år, eller var det för det fina vädret? Eller var det Barristan från Johan & Nyström, Häggenäs-auto med verkstad och restaurant? Kanske var det alla Instruktörer och Crew som gjorde dagen? Det enda vi vet är att utan alla deltagare så hade allt arbete varit förgäves och ni var fantastiska! Nu hoppas vi på ett nytt bildeldorado från den sedvanliga källan   Fartfyllda hälsningar Stefan _________________ Stefan Larsson   | ||||
| 

För er som missade detta fantastiska arrangemang men ändå vill veta hur bra vi hade det:
 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________   NS 349/7.51.80/9.07.00 | ||||
| 
							Re:                                                          
 Briljant, som vanligt, Sjöström! Du som hade första parkett: Hur kör jag över NGK, egentligen? _________________ -- | ||||
| 
							Re:                                                          
 Som jag tycker man skall göra, du är min referenspunkt! Någorlunda tight men ändå så att apex tas i slutet av curbsen. _________________   NS 349/7.51.80/9.07.00 | ||||
| 
							Re:                                                          
 Hahaa - tack för det. Och den här gången kan jag ju inte skylla på att nån annan körde.   _________________ -- | ||||
| 

Här kommer några bilder från depån.
 Resterande kommer lite då och då i takt med att grupperna blir färdiga.         Nästa gång kan det väll vara ett led med bara vita 997?  Den vita gruppen..                       _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 | ||||
| 

Här kommer mer, röd-skyltade bilar.    Bäst att skriva detta före bilderna, bilderna utan hjälm är under instruktion av banan! Mao, det går fruuuktansvärt sakta!                     _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 | ||||
|  | Eftersnack  2012-08-13 Procedural Racing Knutstorp | 1, 2 >> 8 besök senaste veckan (5584 totalt) |