Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3 >> 11507 besök totalt |
Kastar upp en tråd här med då vi kan lägga upp lite bilder m.m.
Jag kommer med lite intryck m.m. inatt eller imorgon ![]() Men man kan ju lugnt säga att det var en kanondag!! _________________ Mumba Svensson Instagram: Life of Time Attack |
||||||
Det var en fantastiskt bana, och en kanondag med fint väder och allt.
Roliga bilar och trevliga folk. Detta gav blodad tand och mycket inspiration! Blev av med tävlingsoskulden och allt, gjorde inte ens ont ![]() _________________ Göran Svensson |
||||||
![]() Här DRÖSVIS med foton: http://www.facebook.com/media/set/?s Facebookkonto krävs.... ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jag hade massor med tid som jag sumpade på mitt snabbaste varv
![]() ![]() ![]() Kolla var jag kör snabbast jämfört med de långsammare varven men även var jag på mitt snabbaste varv kör markant långsammare än de långsammare varven ![]() STÖRRE bild där det går att se varven bättre här: https://rejsa.nu/im/user/3/2012-08-1 ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jag filmade inte nått från min bil, ångrar lite det nu....
Altid kul att kunna titta å verkligen se vart man kunde åkt fortare osv. Har dock logger , men glömde kortet i supran. Titta lite på er topfight i shellange och det såg väldigt konsikvent och stabil ut för dig Magnuns. _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||||||
Superfina bilder, flera finns här i Onroaders blogg:
http://onroaders.se/blog/1434 Tackar för att jag fick lägga upp ett urval ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() When in Norway, do as the Norwegians do ![]() ![]() Min Nemesis! Jag filar på racerapporten ![]() ![]() Tyngsta bilen? Satte rökartider i Clubklasserna! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Absolut enda bilen som fick åka bil-plingplongtaxi från en grusfålla. "Jag glömde att jag inte körde på slicks idag" var förklaringen. Lysande motivering i min bok :-D Inga incidenter annars under dan! ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jupp! Stog www.corsaitaliana.no på den ![]() _________________ ![]() |
||||||
Vi från Timeattack.nu vill bara tacka ALLA tävlande och funktionärer samt publik som gjorde denna dagen till ett minne IGEN......frågan kom direkt när det var slut!!! blir det Norge nästa år också?? som vi sa....vi får se
![]() MVH Ralph med Drew |
||||||
Vem fan är Drew ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Såg du inte henne ![]() ![]() |
||||||
Hehe, kunde inte låta bli
![]() ![]() ![]() Nu till något helt annat, film från finalen. Attans vad det känns långsamt när man tittar på filmen. Tycker jag iaf. Jag skulle monterat kameran på regskylten fram som jag gör ibland, då hade det åtminstone sett snabbare ut ![]() ----------- När vi kört kvalet så låg Henrik Sirath med sin Ford Focus RS en tiondel efter mig. Tajt, så det gällde att försöka skärpa sig nu. Ut på finalen så tyckte jag efter några varv att jag såg en tid i driftboxdisplayen där jag putsat en hel sekund på tiden! Kändes bra. Jag var tvungen att slå av på tempot några varv för mina väl slitna bakdäck gick varma (attans auto-breisladdsväng ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Varvtiderna stämmer inte nödvändigt överens med den officiella tidtagningen med transponder pga start-o-mål kan vara satt någon meter fel i driftboxen och därmed videon. Jag gillar att kolla på hastighetsgrafen och jämföra i den mot föregående varv, man ser ibland att jag kör väldigt likadant och ibland när det skiter sig lite ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jag trodde det var kranskullan! ![]() _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||
Vill passa på att tacka för en mycket trevlig dag!
Här är mitt snabbaste kval varv, med en liten miss i den långsamma högern! Kamrean eller telefonen funka inte i finalen så har ingen film därifrån! _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
||||||
Jag skall gå upp och väcka henne nu ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3 >> 11507 besök totalt |