| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Fixtur / Jigg / Riktbänk för röramsbyggen m.m.
|
2 besök senaste veckan (2156 totalt) |
|
Säljer nu min jigg som jag byggde och använde till mitt Audi TT bygge en gång i tiden. Detta är en väldigt stabil jigg / fixtur som är byggd i väldigt kraftiga I-Balkar och som sedan är svetsat ihop med rörtråd
Skulle säkerligen fungera toppen att även använda som en form av riktbänk med. Igentligen inte så mycket att säga, titta på bilderna och bedöm och ge ett bud för den. Skickas helst ej då den väger många kg, går alldelles perfekt att frakta på ett personbil släp. Sakerna finns i kristianstad Audi_dp@hotmail.com 0701-016938
Med vänliga hälsningar _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
|
Uppdaterar med mer information
Måtten på jiggen är enligt följande. Bredd: 1320mm Längd: 3000mm Höjd: 550mm Sen sitter tvärbalken på mitten Vikt: Jätte svårt att uppskatta men jag skulle tror runt 400kg kanske. Går bra att lasta på ett vanligt hyrsläp på statoil. Se bilderna för mer info. Viktigt är att dom gröna påbyggnads delarna medföljer också. Dessa kan man glida längs balkarna och sen bulta fast genom att dom klämms på balkarna.
_________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (2156 totalt) |