| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
18" Enkei PF01 18x9 ET35 5x114,3
|
2378 besök totalt |
|
Säljer en upp sätning Enkei PF01, suttit på Subarun, å satt jäkligt bra på den, passar även alla andra japanska bilar med 5x114,3, även nyare ford mustang. Behövde ej rulla några skärm kanter med dessa fälgar, men där emot hade jag en del camber förstås, men dom fylde ut hjulhuset jäkligt fint
Köpte dessa fälgar för 13852:- med frakt tull och moms från staterna, kosstar garanterat åt skilliga sköna tusingar till, om du köper dom av svensk återförsäljare. I skick som ny, inga märken eller dyligt på dessa skönheter. OBS!! säljes utan däck!! Vad sägs om 11000:- Varför köpa rota för samma peng, när du kan få the real deal
[/b]
_________________ Carl-Fredrik Wernboe' Kör Toyota GT86 Tanu Club challange 81# |
|
Mitt bud var helt seriöst.
Har Enkei RPF1 på en av RX-8orna så jag vet precis hur fina dessa fälgar är men det är inte direkt pengarna tillbaka på fälgar ens om de är bra. Hör gärna av dig om du inte får sålt dem så kan vi snacka pris då. lycka till i all välmening
_________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n
|
|
Jo då, de var inge illa menat mot dig alls, och har inge tvivel på att du la ett seriöst bud,
men är så trött på att förlora åt skiliga tusen, på saker man knappt ens använt
Dom är verkligen i ny skick dessa, så lite mer än 7000:- skulle jag allt vilja ha. MVH Fredrik _________________ Carl-Fredrik Wernboe' Kör Toyota GT86 Tanu Club challange 81# |
|
No hard feelings, jag vet precis hur du känner dig
jag har slutat att sälja saker beg. eftersom man aldrig får tillbaka värdet på grejerna. Hoppas du får dom sålda för utsatt pris om inte så skicka mig ett PM så får vi väl komma överens om ett pris mitt i mellan om du fortfarande vill sälja. Detta är eg. inte rätt dimension för mig så det var mer för att jag vet vilka grymma fälgar det är och de passar ju på brukisen även om det blir lite lite poke. hehe _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n
|
|
Jo jag hör av mig, ska kolla av lite till bara
men är ju lite poke de ska vara ju om de är på en brukis i alla fall, som inte äter upp däcken vid hård körning
_________________ Carl-Fredrik Wernboe' Kör Toyota GT86 Tanu Club challange 81# |
![]() |
SÄLJES
|
2378 besök totalt |