Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 32967 besök totalt |
Var nere med min kompis på lördagen, hans Mustang skulle delta, fast köras av Pekka Nyström, som hade gjort iordning den.
![]() Har filmat en hel del, både i depån och från dem olika körpassen. Håller på att redigera ihop en film, men lägger upp några stillbilder, så länge. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||
Aaaa, titta 10:35 där tar jag upp hela bilden
![]() 592 foton.. har blivit 440 "godkända".. jag får ta o välja ut och lägga upp några i veckan.. _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 Civic FK8 Type R -19 Subaru Outback Summit 2,0D -17 |
||
![]() Några nostalgiska bilder här. Gamla monoposti är extra kul se på bana. Hoppas någon har bilder på de mullrande Ford Galaxie också! Här handlar det verkligen om samspel man och maskin, kul se "burkning" i racebil ![]() ![]() Bugattin har intressanta hjulvinklar. ![]() Klassisk akter ![]() Skönt motorljud i Maseratin ![]() Trång sittbrunn ![]() Rak åtta med attack ![]() Vacker ur alla vinklar ![]() ![]() ![]() _________________ Jan-Erling Rydquist |
||
Jag var och fotade "lite" på söndagen. Har 1954 bilder att gå igenom...
![]() Än så länge har jag nog "godkänt" 200+ bilder och har ca 1000st kvar att kolla igenom. Jag väljer ut dom bästa sen och lägger ut dom vad det lider. ![]() _________________ Henrik Eldholm |
||
_________________ /Torkel Kristensson #90 i Roadsport C, SPVM "In my defence, I was left unsupervised". |
||
no shit, det tror jag ingen som var där missade. ![]() ![]() Jag var där torsdag-söndag och tog en del bilder, önskemål om bilder på speciella bilar går bra att göra här. Bilmodell, klass och startnummer är bra information om jag skall hitta nåt. ![]() Fick många trevliga bilder på jänkebilarna, Mustanger och fullsize så där behöver ni inte vara oroliga. ![]() Själv mekade jag på RS #3, den som inte hann målas (mattgrå). Såg en bild ovan på den, nån mer som har? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
||
Film från Race 2 Roadsport A/B
http://www.youtube.com/watch?v=3z8Fr _________________ Henric månsson SPVM Roadsport A Westfield SEIW 1.9 -98 |
||
BTW, jag sköt lite video också. Den kodar just nu men borde vara live snart...
Sammanfattar helgen: Uppförsbacke. Punka på bussen på vägen hem också plus att den inte ville starta efter att det fixats... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 32967 besök totalt |